Իրավական տեղեկատվություն

Անձնական տվյալների մշակման համաձայնագիր (26/12/2023)

1. Ընդհանուր դրույթներ

1.1. Սույն Անձնական տվյալների մշակման համաձայնագիրը (այսուհետ՝ "Համաձայնագիր") սահմանում է shunnukatun. am կայքի (այսուհետ՝ "Կայք") օգտագործողների անձնական տվյալների հավաքման, օգտագործման, փոխանցման և պաշտպանության կարգը, որոնք տրամադրվում են Կայքի օգտագործման ժամանակ:

1.2. Անձնական տվյալների մշակումը իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությանը, այդ թվում՝ Հայաստանի Հանրապետության "Անձնական տվյալների մասին" օրենքին համապատասխան, ինչպես նաև տվյալների պաշտպանության միջազգային ստանդարտներին, այդ թվում՝ ընդհանուր տվյալների պաշտպանության կանոնակարգին (GDPR), եթե դա կիրառելի է:

1.3. Օգտագործողները տալիս են իրենց համաձայնությունը սույն Համաձայնագրի պայմաններին անձնական տվյալների տրամադրման պահին՝ Կայքի ձևերի միջոցով, գրանցվելիս, պատվեր ձևակերպելիս, այցի համար գրանցվելիս կամ Կայքի այլ ֆունկցիաներ օգտագործելիս:

1.4. "Վետմիր" ՍՊԸ-ն, shunnukatun. am կայքի օպերատորը, պարտավորվում է ապահովել տրամադրվող անձնական տվյալների գաղտնիությունն ու անվտանգությունը և ձեռնարկել բոլոր անհրաժեշտ միջոցները դրանք չարտոնված մուտքից պաշտպանելու համար:

1.5. Սույն Համաձայնագիրը տարածվում է բոլոր այն տվյալների վրա, որոնք Ընկերությունը կարող է ստանալ Օգտագործողներից Կայքի օգտագործման ընթացքում: Անձնական տվյալներին են պատկանում այն տեղեկությունները, որոնք թույլ են տալիս նույնականացնել օգտագործողին, ինչպես՝ ազգանունը, անունը, կոնտակտային տվյալները, տվյալներ կենդանու մասին և ցանկացած այլ տեղեկություն, որը տրամադրվում է Օգտագործողի կողմից:

1.6. Եթե Օգտագործողը համաձայն չէ սույն Համաձայնագրի պայմաններին, նա պետք է անհապաղ դադարեցնի Կայքի օգտագործումը և չտրամադրի իր անձնական տվյալները։

2. Մշակվող անձնական տվյալները

2.1. Հավաքվող տվյալների կատեգորիաներ: Ընկերությունը կարող է հավաքել և մշակել օգտվողների հետևյալ կատեգորիաների անձնական տվյալները.

  • Ազգանուն և անուն: Կոնտակտային տվյալներ (հեռախոսահամար, էլ. փոստի հասցե):
  • Կենդանու մասին տեղեկատվություն (տեսակ, սեռ, անուն):
  • Կայքի հետ փոխգործակցության տվյալներ (օրինակ՝ գրանցումներ այցերի համար, պատվերների պատմություն):
  • Տեխնիկական տվյալներ, ինչպիսիք են՝ IP-հասցե, cookies տվյալներ և սարքերի այլ եզակի նույնականացուցիչներ:

2.2. Տվյալների աղբյուրներ: Անձնական տվյալները տրամադրվում են ուղղակիորեն օգտվողի կողմից Կայքի ձևերի միջոցով, գրանցվելիս, պատվեր ձևակերպելիս կամ այցի համար գրանցվելիս: Տեխնիկական տվյալները կարող են հավաքվել ավտոմատ կերպով Կայքի օգտագործման ընթացքում՝ օգտագործելով cookies ֆայլեր և նմանատիպ տեխնոլոգիաներ:

2.3. Լրացուցիչ տվյալներ: Ընկերությունը կարող է հավաքել նաև լրացուցիչ տվյալներ, եթե դրանք տրամադրվում են օգտվողի կողմից կամավոր, օրինակ՝ հետադարձ կապի ձևի միջոցով կամ հարցման ներկայացման ընթացքում:

2.4. Երրորդ անձանց տվյալներ: Եթե օգտվողը տրամադրում է երրորդ անձանց տվյալներ (օրինակ՝ մեկ այլ անձի պատկանող կենդանու գրանցման համար), օգտվողը հաստատում է, որ ունի բոլոր անհրաժեշտ համաձայնությունները երրորդ անձանց կողմից՝ նման տվյալների տրամադրման համար:

3. Անձնական տվյալների մշակման նպատակները

3.1. Ծառայությունների մատուցում: Անձնական տվյալները մշակվում են օգտվողներին Կայքում առաջարկվող ծառայություններ տրամադրելու նպատակով, ներառյալ՝

  • Գրանցում այցի համար՝ անասնաբույժի մոտ:
  • Պատվերների մշակումը և կատարումը օնլայն խանութում:
  • Հետադարձ կապ օգտվողների հետ, ներառյալ հարցերին պատասխաններ և գրանցման կամ պատվերի հաստատման մասին ծանուցումներ:

3.2. Մարքեթինգային նպատակներ: Օգտվողի համաձայնության առկայության դեպքում անձնական տվյալները կարող են օգտագործվել՝

  • Մարքեթինգային և գովազդային նյութերի ուղարկման համար:
  • Նոր ծառայությունների, հատուկ առաջարկների և ակցիաների մասին տեղեկացնելու համար:
  • Հարցումների և վերլուծությունների անցկացման համար՝ օգտվողների փորձի բարելավման նպատակով:

3.3. Իրավական պարտավորությունների կատարում: Ընկերությունը կարող է մշակել անձնական տվյալներ իր իրավական պարտավորությունները կատարելու համար, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով՝

  • Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների կատարումը:
  • Պետական մարմինների հարցումներին պատասխանների և տեղեկատվության տրամադրման գործընթացը:

3.4. Կայքի աշխատանքի բարելավում: Անձնական տվյալները կարող են օգտագործվել՝

  • Կայքի և տրամադրվող ծառայությունների աշխատանքի վերլուծության և բարելավման նպատակով:
  • Օգտագործողների նախընտրությունների և Կայքում նրանց վարքի վերլուծության հիման վրա օգտվողների փորձի օպտիմալացման համար:

4. Մշակման իրավական հիմքերը

4.1. Օգտվողի համաձայնություն: Անձնական տվյալները մշակվում են օգտվողի հստակ համաձայնության հիման վրա, որը տրվում է Կայքի ձևերը լրացնելիս, գրանցվելիս, պատվեր ձևակերպելիս կամ այցի համար գրանցվելիս:

4.2. Պայմանագրի կատարում: Տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է օգտվողի և ընկերության միջև պայմանագրի կատարման համար, երբ օգտվողը պատվիրում է ծառայություններ կամ ապրանքներ Կայքի միջոցով:

4.3. Ընկերության օրինական շահերը: Ընկերությունը կարող է մշակել անձնական տվյալներ իր օրինական շահերը պաշտպանելու նպատակով, ինչպիսիք են՝ տրամադրվող ծառայությունների որակի բարելավումը, օգտվողների անվտանգության ապահովումը և խարդախության կանխարգելումը:

4.4. Իրավական պարտավորությունների կատարում: Տվյալների մշակումը կարող է անհրաժեշտ լինել Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների պահպանման համար, օրինակ՝ հաշվապահական հաշվառման վարման կամ պետական մարմինների հարցումներին տվյալների տրամադրման համար:

5. Անձնական տվյալների փոխանցում երրորդ անձանց

5.1. Ներքին և արտաքին գործընկերներ: Ընկերությունը կարող է փոխանցել անձնական տվյալները օգտվողներին, գործընկերներին և գործընկեր կազմակերպություններին, որոնք օգնում են ծառայությունների մատուցմանը, օրինակ՝

  • Վճարային համակարգեր և բանկային կազմակերպություններ՝ վճարումների մշակման համար:
  • Լոգիստիկ ընկերություններ՝ ապրանքների առաքման համար:
  • ՏՏ ծառայությունների մատակարարներ՝ կայքի և համակարգերի աշխատանքների ապահովման համար:

5.2. Տվյալների փոխանցում միջազգային կազմակերպություններին կամ երրորդ երկրներին: Եթե անձնական տվյալները փոխանցվում են Հայաստանի Հանրապետության սահմաններից դուրս կամ միջազգային կազմակերպություններին, Ընկերությունը ապահովում է անվտանգության բոլոր անհրաժեշտ միջոցների պահպանումը՝ համաձայն գործող օրենսդրության և տվյալների պաշտպանության միջազգային ստանդարտների:

5.3. Օրենքների և իրավական պահանջների կատարում: Ընկերությունը կարող է բացահայտել անձնական տվյալները երրորդ անձանց, եթե դա պահանջվում է օրենքների պահպանման, դատական որոշումների կատարման կամ պետական մարմինների հարցումների պատասխանը տալու նպատակով:

5.4. Պահանջներ երրորդ անձանց: Բոլոր երրորդ անձինք, որոնց փոխանցվում են տվյալները, պարտավոր են պահպանել գաղտնիությունը և ապահովել անձնական տվյալների անվտանգությունը, ինչպես նաև օգտագործել դրանք միայն սույն Համաձայնագրում նշված նպատակներով:

6. Անձնական տվյալների պահպանում

6.1. Տվյալների պահպանման ժամանակահատված: Օգտվողների անձնական տվյալները պահվում են այնքան ժամանակ, որքան անհրաժեշտ է հավաքման նպատակների հասնելու համար, կամ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների: Նշված նպատակների հասնելուց հետո տվյալները կարող են անանունացվել կամ ջնջվել:

6.2. Պահպանման պայմաններ: Ընկերությունը պարտավորվում է օգտվողների անձնական տվյալները պահպանել անվտանգության և գաղտնիության պահանջներին համապատասխան: Կիրառվում են տեխնիկական և կազմակերպչական միջոցներ՝ տվյալները չարտոնված մուտքից, փոփոխությունից, կորստից կամ ոչնչացումից պաշտպանելու նպատակով:

6.3. Տվյալների ջնջում: Օգտվողի հարցման հիման վրա կամ պահպանման ժամանակահատվածի ավարտից հետո անձնական տվյալները կարող են ջնջվել կամ անանունացվել, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ դրանց հետագա պահպանումը անհրաժեշտ է օրենսդրության պահանջների կատարման համար:

6.4. Երրորդ անձանց տվյալների պահպանում: Եթե անձնական տվյալները փոխանցվում են երրորդ անձանց՝ ծառայությունների մատուցման կամ իրավական պարտավորությունների կատարման նպատակով, Ընկերությունը պարտավորվում է վերահսկել բոլոր անվտանգության և պահպանման պահանջների պահպանումը:

7. Օգտվողի իրավունքները՝ անձնական տվյալների վերաբերյալ

7.1. Տվյալների հասանելիության իրավունք: Օգտվողը իրավունք ունի պահանջել տեղեկատվություն այն մասին, թե որ անձնական տվյալներն են մշակվում ընկերության կողմից, և ստանալ այդ տվյալների պատճենը:

7.2. Տվյալների ուղղման իրավունք: Օգտվողը իրավունք ունի պահանջել սխալ կամ հնացած տվյալների ուղղում, եթե դրանք սխալ են կամ փոփոխվել են:

7.3. Տվյալների ջնջման իրավունք (մոռացման իրավունք): Օգտվողը կարող է պահանջել իր անձնական տվյալների ջնջում, եթե՝

  • Տվյալները այլևս անհրաժեշտ չեն այն նպատակների համար, որոնց համար դրանք հավաքվել են:
  • Օգտվողը հետ է վերցրել իր համաձայնությունը դրանց մշակման համար:
  • Տվյալները մշակվել են անօրինական կերպով:
  • Օրենսդրությունը պահանջում է տվյալների ջնջում:

7.4. Մշակման սահմանափակման իրավունք: Օգտվողը կարող է պահանջել սահմանափակել իր տվյալների մշակումը, եթե՝

  • Տվյալների ճշտությունը վիճարկվում է օգտվողի կողմից:
  • Տվյալների մշակումը անօրինական է, սակայն օգտվողը չի ցանկանում դրանք ջնջել:
  • Օգտվողը առարկում է տվյալների մշակմանը, մինչև պարզվի մշակման օրինական հիմքերը:

7.5. Տվյալների փոխադրման իրավունք: Օգտվողը իրավունք ունի ստանալ իր անձնական տվյալները կառուցված և մեքենայով ընթեռնելի ձևաչափով՝ դրանք այլ օպերատորին փոխանցելու նպատակով, եթե դա տեխնիկապես հնարավոր է:

7.6. Համաձայնության հետ կանչման իրավունք: Օգտվողը կարող է ցանկացած պահին հետ կանչել իր համաձայնությունը անձնական տվյալների մշակման համար, եթե տվյալները մշակվում են համաձայնության հիման վրա՝ առանց ազդելու տվյալների մշակման օրինականության վրա մինչև հետ կանչման պահը:

7.7. Իրավունքների իրականացում: Իր իրավունքների իրացման համար օգտվողը կարող է դիմել ընկերությանը հետադարձ կապի ձևի միջոցով կամ սույն Համաձայնագրում նշված կոնտակտային տվյալների միջոցով:

8. Անձնական տվյալների գաղտնիություն և անվտանգություն

8.1. Տեխնիկական և կազմակերպչական միջոցներ: Ընկերությունը ձեռնարկում է բոլոր անհրաժեշտ տեխնիկական և կազմակերպչական միջոցները՝ անձնական տվյալները չարտոնված մուտքից, փոփոխումից, բացահայտումից կամ ոչնչացումից պաշտպանելու համար: Դա ներառում է տվյալների կոդավորման, բրանդմաուերների, սպառնալիքների հայտնաբերման համակարգերի և այլ պաշտպանիչ տեխնոլոգիաների օգտագործումը:

8.2. Տվյալների պաշտպանություն փոխանցման ժամանակ: Ընկերությունը պարտավորվում է ապահովել անձնական տվյալների անվտանգությունը համակարգերի միջև փոխանցման ժամանակ՝ օգտագործելով պաշտպանված կապուղիներ, ինչպիսիք են SSL/TLS պրոտոկոլները, ինչպես նաև ներքին անվտանգության քաղաքականությունները:

8.3. Մուտքի սահմանափակում: Անձնական տվյալների հասանելիություն ունեն միայն լիազորված աշխատակիցները, գործընկերները կամ պայմանագրային անձինք, որոնց անհրաժեշտ է այդ տվյալները իրենց աշխատանքային պարտականությունները կատարելու համար, և միայն սույն Համաձայնագրում նշված նպատակներով:

8.4. Օգտվողի պարտավորությունները: Օգտվողը պատասխանատու է իր մուտքի տվյալների (լոգինների և գաղտնաբառերի) գաղտնիությունը ապահովելու համար, ինչպես նաև այն գործողությունների համար, որոնք կատարվում են իր անունից Կայքում: Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում անձնական տվյալների չարտոնված մուտքի համար, եթե այն պատճառվել է օգտվողի կողմից անվտանգության խախտման արդյունքում:

8.5. Խախտումների ծանուցում: Անվտանգության խախտման դեպքում, որը կարող է ազդել անձնական տվյալների վրա, Ընկերությունը պարտավորվում է օգտվողներին ծանուցել ողջամիտ ժամկետներում և ձեռնարկել անհրաժեշտ միջոցներ՝ հնարավոր ռիսկերը նվազագույնի հասցնելու համար:

9. Cookies ֆայլերի և նմանատիպ տեխնոլոգիաների օգտագործում

9.1. Ինչ են Cookies ֆայլերը: Cookies ֆայլերը փոքր տեքստային ֆայլեր են, որոնք պահվում են օգտվողի սարքում՝ վեբ կայքեր այցելելիս: Այդ ֆայլերը թույլ են տալիս վեբ կայքերին հիշել օգտվողի գործողություններն ու նախընտրությունները (օրինակ՝ լեզուն, կարգավորումները), ապահովելով Կայքի առավել հարմարավետ օգտագործումը:

9.2. Cookies օգտագործման նպատակները: Ընկերությունը օգտագործում է Cookies ֆայլերը և նմանատիպ տեխնոլոգիաները՝

  • Կայքի ճիշտ աշխատանքի ապահովման համար:
  • Կայքի հետ օգտվողների փոխգործակցության վերլուծության համար՝ աշխատանքի բարելավման նպատակով:
  • Օգտվողների նախընտրությունների պահպանման համար՝ Կայքի օգտագործման հարմարավետությունն ապահովելու նպատակով:

9.3. Cookies ֆայլերով հավաքվող տվյալների տեսակները: Cookies ֆայլերը կարող են հավաքել հետևյալ տվյալները.

  • IP-հասցե և երկրատեղեկատվություն: Սարքի և դիտարկիչի տեսակի վերաբերյալ տվյալներ:
  • Կայքում օգտվողի գործողությունների մասին տեղեկատվություն (օրինակ՝ այցելված էջեր, կայքում մնալու ժամանակ):

9.4. Cookies կառավարման հնարավորություն: Օգտվողը ցանկացած պահի կարող է կարգավորել Cookies ֆայլերի օգտագործման պարամետրերը՝ իր դիտարկչի կարգավորումներով անջատելով դրանք կամ ջնջելով արդեն պահված Cookies ֆայլերը: Սակայն Cookies ֆայլերի անջատումը կարող է հանգեցնել Կայքի ֆունկցիոնալության սահմանափակման:

9.5. Կողմնակի Cookies ֆայլեր: Կայքում կարող են օգտագործվել նաև կողմնակի Cookies ֆայլեր՝ տրաֆիկի վերլուծության և մարքեթինգային արշավների բարելավման նպատակով: Կողմնակի մատակարարները (օրինակ՝ Google Analytics) կարող են տեղադրել իրենց Cookies ֆայլերը՝ համաձայն իրենց գաղտնիության քաղաքականությունների:

10. Անձնական տվյալների մշակման քաղաքականության փոփոխություններ

10.1. Փոփոխությունների մասին ծանուցման կարգ: Ընկերությունը պահպանում է սույն Համաձայնագիրը ցանկացած պահի փոփոխելու կամ թարմացնելու իրավունքը: Փոփոխություններ կատարելիս թարմացված տարբերակը կհրապարակվի Կայքում, և էջի վերևում կցուցադրվի վերջին թարմացման ամսաթիվը:

10.2. Փոփոխությունների ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ: Փոփոխությունները ուժի մեջ են մտնում նոր տարբերակի հրապարակման պահից Կայքում, եթե այլ բան նշված չէ: Օգտվողները պարտավոր են պարբերաբար ստուգել սույն քաղաքականությունը՝ որևէ փոփոխության տեղյակ լինելու համար: Կայքի հետագա օգտագործումը փոփոխությունների կատարումից հետո նշանակում է, որ օգտվողը համաձայն է թարմացված պայմանների հետ:

10.3. Կարևոր փոփոխությունների ծանուցումներ: Եթե կատարած փոփոխությունները զգալիորեն ազդում են օգտվողների իրավունքների վրա, Ընկերությունը պարտավորվում է օգտվողներին ծանուցել գրանցման ժամանակ տրամադրված կոնտակտային տվյալների միջոցով կամ այլ հասանելի ձևով:

11. Կոնտակտային տվյալներ

11.1. Եթե օգտվողը ունի հարցեր կամ առաջարկություններ սույն Համաձայնագրի կամ անձնական տվյալների մշակման վերաբերյալ, նա կարող է կապ հաստատել Ընկերության հետ՝ օգտագործելով հետևյալ կոնտակտային տվյալները.

  • ՍՊԸ «Վետմիր»
  • Հասցե: 2001, Հայաստան, Լոռի, Վանաձոր քաղաք, Օ. Թումանյանի փողոց, տուն 7
  • Էլեկտրոնային փոստ: amvetmir@gmail.com
  • Հեռախոս: +37455895495

11.2. Անձնական տվյալների հասանելիության, ուղղման, ջնջման իրավունքների և տվյալների մշակման հետ կապված այլ հարցերով բոլոր հարցումները կքննարկվեն ողջամիտ ժամկետներում՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության:

12. Վեճերի լուծման կարգ

12.1. Անձնական տվյալների մշակման հետ կապված բոլոր վեճերը և տարաձայնությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության համաձայն:

12.2. Վեճերի առաջացման դեպքում օգտվողը և Ընկերությունը պարտավորվում են նախևառաջ փորձել դրանք լուծել բանակցությունների միջոցով՝ փոխադարձ ընդունելի լուծում գտնելու նպատակով:

12.3. Եթե վեճը հնարավոր չէ լուծել բանակցությունների միջոցով, այն ենթակա է Հայաստանի Հանրապետության դատարանի կողմից քննարկման՝ գործող օրենսդրության համաձայն:
2023-12-26 11:21