Ապրանքների և ծառայությունների տեսակներ
Մեր կայքում առաջարկվում են հետևյալ տեսակի ապրանքներ և ծառայություններ՝
Մենք չենք վաճառում ֆիզիկական ապրանքներ, որոնք պահանջում են առաքում հաճախորդին: Առաջարկվող բոլոր ապրանքներն ունեն թվային ձևաչափ կամ ներկայացնում են ծառայություններ, որոնք կարող են օգտագործվել անմիջապես մեր կլինիկայում:
Մեր կայքում առաջարկվում են հետևյալ տեսակի ապրանքներ և ծառայություններ՝
- Վետերինարական կլինիկայի աջակցման փաթեթներ, որոնք ներառում են սոցիալական ծրագրերի իրականացման հաշվետվություններ, շնորհակալական նամակներ և այլ ատրիբուտիկա: Այս փաթեթները հնարավորություն են տալիս աջակցել մեր սոցիալական նախաձեռնություններին և բարելավել կենդանիների կենսապայմանները: Ծրագրերի իրականացման հաշվետվությունները ներառում են մանրամասն տեղեկություն այն մասին, թե ինչպես են օգտագործվել միջոցները կենդանիներին օգնելու համար, ինչպես նաև լուսանկարներ և տեսանյութեր՝ մեծ թափանցիկության ապահովման համար:
- Բաժանորդային սպասարկման փաթեթներ, որոնք ներառում են վետերինարական ծառայությունների փաթեթներ: Այս փաթեթները հնարավորություն են տալիս կենդանիների սեփականատերերին պարբերաբար ստանալ բժշկական ծառայություններ շահավետ գնով: Փաթեթները ներառում են կանխարգելիչ զննումներ, պատվաստումներ, ախտորոշիչ գործընթացներ և այլ անհրաժեշտ ծառայություններ՝ կենդանիների առողջությունը պահպանելու համար:
Մենք չենք վաճառում ֆիզիկական ապրանքներ, որոնք պահանջում են առաքում հաճախորդին: Առաջարկվող բոլոր ապրանքներն ունեն թվային ձևաչափ կամ ներկայացնում են ծառայություններ, որոնք կարող են օգտագործվել անմիջապես մեր կլինիկայում:
Ապրանքների վերադարձի կամ փոխանակման պայմաններ
Քանի որ ֆիզիկական ապրանքներ կայքում չեն վաճառվում, դրանց վերադարձը կամ փոխանակումը չի տրամադրվում: Կայքում ներկայացված թվային ապրանքները վերադարձի կամ փոխանակման ենթակա չեն: Սա պայմանավորված է թվային ապրանքների յուրահատկությամբ, որոնք տրամադրելուց հետո չեն կարող վերադարձվել իրենց սկզբնական վիճակին: Այսպիսով, ձեռք բերված թվային նյութերը, ինչպես օրինակ՝ հաշվետվություններ, շնորհակալական նամակներ կամ այլ ատրիբուտիկա, չեն վերադարձվում:
Քանի որ ֆիզիկական ապրանքներ կայքում չեն վաճառվում, դրանց վերադարձը կամ փոխանակումը չի տրամադրվում: Կայքում ներկայացված թվային ապրանքները վերադարձի կամ փոխանակման ենթակա չեն: Սա պայմանավորված է թվային ապրանքների յուրահատկությամբ, որոնք տրամադրելուց հետո չեն կարող վերադարձվել իրենց սկզբնական վիճակին: Այսպիսով, ձեռք բերված թվային նյութերը, ինչպես օրինակ՝ հաշվետվություններ, շնորհակալական նամակներ կամ այլ ատրիբուտիկա, չեն վերադարձվում:
Ծառայությունների վերադարձի պայմաններ
Ձեռք բերված ծառայությունների փաթեթների համար վճարած միջոցները կարող են վերադարձվել միայն այն դեպքում, եթե հաճախորդը չի օգտվել փաթեթում ընդգրկված որևէ ծառայությունից: Եթե թեկուզ մեկ ծառայություն մատուցվել է, վերադարձը հնարավոր չէ, քանի որ փաթեթի արժեքը չի կարող բաժանվել բաղկացուցիչ մասերի (փաթեթի արժեքը ցածր է առանձին ծառայությունների համակցված արժեքից): Այս կանոնը ներդրվել է, որպեսզի պահպանենք համալիր ծառայությունների փաթեթների մատչելիությունը և ապահովենք արդարությունը մեր բոլոր հաճախորդների համար:
Վերադարձը հնարավոր է ձեռքբերման պահից 14 օրվա ընթացքում, քանի որ յուրաքանչյուր փաթեթ ունի սահմանափակ գործողության ժամկետ: Սպասարկման փաթեթները նախատեսված են կոնկրետ ժամանակահատվածների համար, որի ընթացքում հաճախորդը կարող է օգտվել փաթեթում ընդգրկված բոլոր ծառայություններից: Այդ ժամանակահատվածից հետո վերադարձը հնարավոր չէ, նույնիսկ եթե ծառայությունները չեն օգտագործվել:
Ձեռք բերված ծառայությունների փաթեթների համար վճարած միջոցները կարող են վերադարձվել միայն այն դեպքում, եթե հաճախորդը չի օգտվել փաթեթում ընդգրկված որևէ ծառայությունից: Եթե թեկուզ մեկ ծառայություն մատուցվել է, վերադարձը հնարավոր չէ, քանի որ փաթեթի արժեքը չի կարող բաժանվել բաղկացուցիչ մասերի (փաթեթի արժեքը ցածր է առանձին ծառայությունների համակցված արժեքից): Այս կանոնը ներդրվել է, որպեսզի պահպանենք համալիր ծառայությունների փաթեթների մատչելիությունը և ապահովենք արդարությունը մեր բոլոր հաճախորդների համար:
Վերադարձը հնարավոր է ձեռքբերման պահից 14 օրվա ընթացքում, քանի որ յուրաքանչյուր փաթեթ ունի սահմանափակ գործողության ժամկետ: Սպասարկման փաթեթները նախատեսված են կոնկրետ ժամանակահատվածների համար, որի ընթացքում հաճախորդը կարող է օգտվել փաթեթում ընդգրկված բոլոր ծառայություններից: Այդ ժամանակահատվածից հետո վերադարձը հնարավոր չէ, նույնիսկ եթե ծառայությունները չեն օգտագործվել:
Պահանջվող փաստաթղթեր և ապացույցներ
Վերադարձի ձևակերպման համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը՝
Վերադարձի ձևակերպման համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը՝
- Գործարքի կտրոն, որը հաստատում է ծառայության ձեռքբերումը: Կտրոնը պարտադիր փաստաթուղթ է, որը հաստատում է գնումը և պետք է ներկայացվի բնօրինակի կամ էլեկտրոնային տեսքով:
- Վճարողի ինքնությունը հաստատող փաստաթուղթ: Սա անհրաժեշտ է ինքնությունը հաստատելու և խարդախություններից պաշտպանվելու համար: Կարելի է ներկայացնել անձնագիր կամ որևէ այլ փաստաթուղթ, որը պարունակում է լուսանկար և վճարողի տվյալները:
Վերադարձի ընթացակարգ
Վերադարձը կարող է ձևակերպվել ինչպես առցանց, այնպես էլ անցանց ռեժիմում՝
Վերադարձը կարող է ձևակերպվել ինչպես առցանց, այնպես էլ անցանց ռեժիմում՝
- Առցանց վերադարձ: Իրականացվում է կլինիկայի կայքում հատուկ էջի միջոցով կամ կլինիկայի էլեկտրոնային փոստին վերադարձի հայտ ուղարկելով: Հայտում պետք է նշվի գնումի մասին տեղեկություն (ամսաթիվ, ժամ, ձեռքբերված ծառայությունների անվանումը, կտրոն), գնորդի տվյալները (ամբողջական անունը, հեռախոսահամարը, էլեկտրոնային փոստի հասցեն), ինչպես նաև ինքնությունը հաստատող փաստաթղթի սկանը: Մենք փորձում ենք առցանց հայտերը մշակել առավելագույնս արագ և տրամադրում ենք ծանուցում հայտի ստացման մասին 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
- Անցանց վերադարձ: Իրականացվում է կլինիկա այցելության ժամանակ: Հաճախորդը պետք է լրացնի վերադարձի դիմում և ներկայացնի փաստաթղթեր, որոնք նման են առցանց վերադարձի համար պահանջվողներին: Մեր աշխատակիցները կօգնեն հաճախորդին լրացնել դիմումը և կտրամադրեն անհրաժեշտ բոլոր տեղեկությունները հետագա քայլերի վերաբերյալ: Անցանց դիմումի մշակման ժամանակը նույնպես կազմում է մինչև 10 աշխատանքային օր:
Վճարային միջոցների վերադարձ
Վճարային միջոցները վերադարձվում են նույն քարտին, որով կատարվել է վճարումը: Եթե քարտը արգելափակված է կամ հանվել է վճարային համակարգի տվյալների բազայից, ապա վերադարձը կարող է իրականացվել բանկային հաշվին՝ վճարային համակարգից հաստատում ստանալուց հետո: Դրա համար հաճախորդը պետք է տրամադրի բանկային հաշվի տվյալները և հաստատի դրանց ճշգրտությունը: Մենք ձգտում ենք ապահովել հաճախորդի տվյալների անվտանգությունը և աշխատում ենք միայն ստուգված վճարային համակարգերի հետ՝ ռիսկերը նվազագույնի հասցնելու համար:\
Վճարային միջոցները վերադարձվում են նույն քարտին, որով կատարվել է վճարումը: Եթե քարտը արգելափակված է կամ հանվել է վճարային համակարգի տվյալների բազայից, ապա վերադարձը կարող է իրականացվել բանկային հաշվին՝ վճարային համակարգից հաստատում ստանալուց հետո: Դրա համար հաճախորդը պետք է տրամադրի բանկային հաշվի տվյալները և հաստատի դրանց ճշգրտությունը: Մենք ձգտում ենք ապահովել հաճախորդի տվյալների անվտանգությունը և աշխատում ենք միայն ստուգված վճարային համակարգերի հետ՝ ռիսկերը նվազագույնի հասցնելու համար:\
Վերադարձը կատարվում է վերադարձի դիմումը գրանցելու պահից 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Այս ժամկետը պայմանավորված է բոլոր տվյալների ստուգման և գործարքի հաստատման անհրաժեշտությամբ մեր կողմից և վճարային համակարգի կողմից: Եթե տեղի են ունենում ուշացումներ, մենք անմիջապես տեղեկացնում ենք հաճախորդին և տրամադրում թարմացված տեղեկություն վերադարձի ժամկետի վերաբերյալ: Մենք գնահատում ենք մեր հաճախորդների վստահությունը և անում ենք ամեն ինչ, որպեսզի վերադարձի գործընթացը լինի հնարավորինս թափանցիկ և հարմար: